CustomerSatisfaction.ro

Totul despre satisfactia clientilor

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Lead Generation - Metodologie

 

1: Definim impreuna caracteristicile clientului tinta.

In cadrul unei intalniri, definim impreuna cu Dvs. portretul clientului-tinta in ceea ce priveste domeniul/domeniile de activitate de interes, cifra de afaceri anuala, numarul de angajati, aria geografica, vechimea  firmei, etc.

2: Realizam o baza de date preliminara.

Neomar Consulting va realiza o baza de date preliminara cu companiile care indeplinesc criteriile de selectie agreate cu Beneficiarul

Criteriile se selectie pot fi urmatoarele:
companiile avand un anumit domeniu de activitate (selectie in functie de codul CAEN)
companiile avand un anumit numar de angajati (minim, maxim, intr-un interval)
companiile avand o anumita cifra de afaceri (minima, maxima, intr-un interval)
companiile care folosesc un anumit produs/serviciu
companiile aflate intr-o anumita arie geografica
companiile care au o anumita vechime , etc.
* Durata realizarii acestei baze de date: 3-5 zile lucratoare.

3: Validam cu atentie fiecare inregistrare din baza de date preliminara. Aflam informatii cu valoare adaugata despre potentialii clienti. 

Primul pas este sa validam telefonic detaliile companiilor din baza de date initiala. Asa putem fi siguri ca nu veti irosi timp cu telefoane care nu raspund,  companii care nu mai exista, etc.

Apoi, prin intermediul unui scurt interviu telefonic, aflam tot de va intereseaza despre potentialii clienti, cum ar fi:

persoana de contact / de decizie
furnizorii companiei (informatii despre competitori);
produsele/serviciile folosite (nevoile clientilor);
frecventa de cumparare si cantitatea comandata;
modul de utilizare a unor produse/servicii;
disponibilitatea de a incerca produse/servicii noi;
planuri de extindere pentru viitorul apropiat, etc.

Aceste detalii suplimentare va vor ajuta sa prioritizati fiecare contact, tratand cu prioritate companiile care prezinta un grad sporit de interes.