CustomerSatisfaction.ro

O afacere obisnuita primeste feedback de la numai 4% dintre clientii nemultumiti. Ceilalti 96% nu reactioneaza, iar 91% nu se vor intoarce niciodata. (Michael Le Boeuf, Prof. Management, Univ. New Orleans).

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Daca nu ne credeti pe noi, credeti-i pe ei!

Neomar Consulting a avut de-a lungul activitatii sale o foarte buna colaborare cu clientii sai, indiferent daca acestia au fost companii multinationale sau companii 100% romanesti de marime medie sau mica.

 

Scrisorile de recomandare de mai jos sunt o dovada in plus in acest sens.

 

(Politica Neomar Consulting este de a nu solicita scrisori de recomandare din partea clientilor sai. Totusi, ocazional acestea au fost trimise de clienti. La cerere va putem insa furniza referinte suplimentare cu privire la calitatea si efectele utile ale cercetarilor noastre)