Business Network Intrenational

Totul despre satisfactia clientilor

Ultimele noutati

Recesiunea prelungita a pietei materialelor de constructii impune o performanta din ce in ce mai ridicata pentru o evolutie sustenabila pe piata.

Cum putem fi siguri ca avem o promotie de success? Va oferim acum un set de instrumente dedicat evaluarii calitative si cantitative a eficientei actiunilor promotionale.

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Noi studii de customer satisfaction derulate online

Primul semestru al anului 2013 a adus o crestere cu 30% a numarului de studii de customer satisfaction derulate de Neomar Consulting, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

 

Unul din motoarele cresterii consta in tranzitia unor studii derulate in anii trecuti telefonic catre online.

Pentru a facilita o derulare optima a proiectelor, Neomar Consulting a implementat o metodologie mixta online - telefon care permite atingerea unor rate de raspuns de 70-80% comparativ cu 35-40% in varianta exclusiv online.

 

Principalele avantaje ale studiilor mixte online-telefon sunt:

1. Personalizare. Invitatiile de participare la studii sunt transmise online, 100% personalizat.

 

2. Validare. Ulterior transmiterii, fiecare respondent este contactat telefonic in vederea confirmarii primirii invitatiei si pentru a confirma disponibilitatea acestuia de raspuns.

 

3. Colectare imediata feedback negativ major. In cazul in care unii dintre respondenti au mari motive de nemultumire referitoare la clientul studiului, cei mai multi dintre acestia nu vor dori sa raspunda la un sondaj online. De aceea, in cazul abordarii preliminare telefonice, operatorii vor colecta telefonic toate aceste motive de nemultumire.

 

4. Implicare ridicata a respondentului. Simultan cu confirmarea primirii invitatiei, respondentului ii este subliniata importanta acordarii unui feedback referitor la colaborarea cu partenerii sai de afaceri. Astfel, putem beneficia de o transparenta si de o colaborare deschisa a respondentului.

 

5. Evitarea problemelor tehnice. Una din problemele tipice ale studiilor online o constituie nereceptionarea invitatiilor de participare (filtre spam, mesaje ignorate sau sterse accidental, etc). Prin confirmarea telefonica a primirii acestora si retransmiterea lor unde este cazul, aceste probleme sunt eliminate.

 

6. Costuri reduse. Costuri cu 80% mai mici decat cercetarile realizate integral telefonic si doar cu 20% mai mari decat cele realizate 100% online in conditiile in care eficienta se dubleaza.


Analizarea periodica a nivelului de multumire al clientilor proprii trebuie sa fie un proces continuu si sistematic.
Pentru a implementa un astfel de proces si in cadrul companiei Dvs. va rugam sa ne contactati.