Cum realizam un studiu de analiza a satisfactiei clientilor?

Cat de mare trebuie sa fie esantionul de clienti?

Recomandam minim 100 interviuri cu clienti/ parteneri de afaceri ai companiei dumneavoastra.

Cum se colecteaza opiniile clientilor?

Prin interviuri telefonice asistate de calculator sau prin internet. Alegem varianta cea mai simpla si usoara pentru respondent.

Cine realizeaza chestionarul?

Chestionarul pentru colectarea datelor va fi dezvoltat de Neomar Consulting, pe baza discutiilor avute in prealabil cu dvs. si va fi 100% adaptat la nevoile specifice ale companiei. Un interviu tipic cu un client dureaza intre 10-20 minute si poate avea circa 15-20 intrebari. Bineinteles, daca aveti un chestionar deja realizat, se poate utiliza si acesta.

Cum garantam calitatea rezultatelor?

Prin doua modalitati:

1. Trainingul riguros al operatorilor. Operatorilor de interviu li se va face un training personal si detaliat:
Expunerea detaliata a chestionarului si a obiectivelor studiului
Prezentarea detaliata a metodologiei proiectului si a produselor companiei
Pre-testarea chestionarului.

2. Controlul calitatii. Operatorii sunt in permanenta supervizati de un project manager. 20% din interviuri sunt monitorizate "live" pentru a se asigura respectarea metodologiei de catre operator. Optional, se poate asigura si inregistrarea interviurilor, cu instiintarea si acordul prealabil al respondentilor.

Cum arata rezultatele finale?

Raportul final (PDF / PowerPoint) va include tabele si comentarii in limba romana sau engleza. Prelucrarea datelor va include frecvente absolute, procentuale si medii. Informatii aditionale pot livrate intr-un document Excel (anexa).


Mai multe detalii aici!

Buy now