Mystery Shopping in domeniul produselor tehnice si industriale

Care sunt impresiile cu care pleaca clientii dupa un prim contact cu compania ta? Stii ce s-a intamplat cu cei care ti-au solicitat o cerere de oferta si apoi nu au mai dat niciun semn? Au renuntat la achizitie sau au cumparat din alta parte? Va oferim acum raspunsuri relevante prin serviciile de Mystery Shopping.

Vrei sa cresti cand piata scade? Foarte bine! Ai o singura optiune: Fii mai bun decat concurenta!

Pe o piata in stagnare sau recesiune, singura optiune de dezvoltare este o rata de conversie mai mare decat media pietei a clientilor potentiali in clienti efectivi.

Chiar daca ai produse superioare concurentei, trebuie sa oferi clientului si o experienta placuta in cadrul procesului de achizitie. Deseori, pana sa intre in contact cu produsul, clientul intra in contact cu serviciile tale de vanzare.

Te putem ajuta sa vezi clar cum te percep clientii printr-un proiect de tip Mistery Shopping.

Ce poti afla dintr-un astfel de proiect?
Monitorizezi interactiunea clientilor cu compania ta si cu concurenta
Vezi cum raspund angajatii tai cerintelor clientilor comparativ cu ai concurentei
Vezi cum poti imbunatati experientele clientilor "pre-achizitie" astfel incat sa maresti rata de conversie a potentialilor clienti in clienti reali.

Ti s-a intamplat sa renunti sa mai cumperi de la o firma, desi avea produse bune?
Ti s-a intamplat sa....
 ...renunti sa mai mergi la restaurantul preferat din cauza servirii, chiar daca mancarea e buna?
 ...renunti la colaborarea cu banca din cauza ofiterilor de cont sau procedurilor "stufoase"?
 ...renunti la un service auto din cauza impolitetii sau neprofesionalismului celor de acolo (chiar daca reparatiile au fost ok iar preturile convenabile)

Care sunt cauzele?
In 90% din astfel de situatii, clientii sunt pierduti doar din 2 cauze:
 1. Comportament neprofesionist al personalului care intra in contact cu clientii (lipsa de pregatire, impolitete, nepasare, neglijenta, etc)
 2. Proceduri interne (organizare) inadecvata la nivel operational (ofertare, comercial, etc)

10 masuri cu impact imediat si costuri minime pe care poti sa le aplici in urma unui studiu de Mystery Shopping?
 1. Ajustezi modul de raspuns sau tratamentul aplicat clientilor de catre colegii de la vanzari (implicit corectezi si eventualele surprize neplacute)
 2. Ajustezi gradul de pregatire tehnica a personalului
 3. Imbunatatesti timpul de raspuns la oferte. Cu cat raspunzi mai repede si mai bine cu atat faci o impresie mai buna.
 4. Imbunatatesti claritatea ofertelor. O oferta clara si cuprinzatoare beneficiaza intotdeauna de un avantaj.
 5. Imbunatatesti procesul de follow-up. Cu cat ai mai multe informatii despre statutul ofertelor tale, cu atat vei mari rata de succes a acestora.
 6. Revizuire organizare interna. Elimini astfel eventualele incoveniente pentru clienti cauzate de organizarea ta interna.
 7. Iti restructurezi politica de preturi, daca este cazul
 8. Evaluezi daca e cazul sa ajustezi politica comerciala pentru a fi competitiv
 9. Elimini barierele de comunicare. Cu cat clientul poate ajunge mai usor la tine, cu atat vei avea mai multe cereri de oferta.
 10. Identifici noi modalitati de a gestiona mai bine obiectiile sau nelamuririle clientilor.


Contactati-ne acum pentru o discutie mai detaliata

Buy now