Cand se poate realiza un studiu online?
2 metode sunt cel mai des utilizate pentru analiza satisfactiei clientilor:
  1. Sondajul realizat telefonic
  2. Sondajul realizat online
Cand se poate realiza un studiu online?
Cand firma are un numar de clienti de analizat > 5-600
Cand exista in baza de date a firmei adresa de email a clientilor
Cand achizitia a fost una suficient de importanta pentru a nu fi trecuta cu vederea usor si/sau daca relatiile cu clientii sunt frecvente (ex. servicii sau produse livrate periodic)
5 motive pentru a analiza online satisfactia clientilor:
Pentru o compania care se incadreaza in criteriile de mai sus, exista cel putin 5 motive pentru a derula un astfel de studiu:
  1. Clientii sunt cea mai importanta resursa a companiei. Va asigurati astfel ca sunt multumiti si identificati din timp eventualele problemele.
  2. Va puteti dezvolta prin aportul ideilor noi de business comunicate de clienti (nevoi nesatisfacute)
  3. Satisfaceti cerintele impuse de sistemul de management al calitatii ISO 9001 privitoare la monitorizarea satisfactiei clientilor
  4. Eficienta sporita din punct de vedere al costurilor (dat fiind mediul online)
  5. Cercetarea se deruleaza rapid (1-2 saptamani).
Ce poate face Neomar pentru firma dvs.? Totul.
Consultanta de specialitate
Conceptia sau adaptarea chestionarelor la specificul firmei
Implementarea si derularea in mediul online a studiului
Analiza informatiilor colectate, redactarea unui raport sintetic
Furnizarea de recomandari si masuri corective
Ceea ce va propunem este o solutie eficienta din punct de vedere al costurilor si rezultatelor.
Avantajele sunt superioare chiar si fata de studii similare implementate cu resurse interne. Pentru a va convinge, va pot oferi, in cadrul unei intalniri sau a unei discutii telefonice, exemple concrete de proiecte derulate si referinte ale unor clienti existenti.
Contactati-ne acum pentru o discutie mai detaliata