Costa de 8 ori mai mult sa atragi un client nou decat sa fidelizezi unul existent
“O afacere obisnuita primeste feedback de la numai 4% dintre clientii nemultumiti.
Ceilalti 96% nu reactioneaza, iar 91% nu se vor intoarce niciodata.”
(Michael Le Boeuf, Prof. Management, Univ. New Orleans)
Monitorizati cu atentie nevoile si satisfactia clientilor dumneavoastra!
Actionati inainte de a fi prea tarziu:
Identificati exact preferintele clientilor dumneavoastra si ai concurentei, precum si atitudinea acestora cu privire la compania proprie in - comparatie cu concurenta.
Creati bazele unui program de marketing axat pe alinierea companiei la cerintele pietei.
Definiti o serie de obiective masurabile in raport cu nivelul de satisfactie a clientilor,
Realizati o analiza comparativa in timp a gradului de adaptare a companiei la piata si a performantei activitatii de marketing.
Un client multumit:
1. Ramane fidel companiei dumneavoastra;
2. Va recomanda cu incredere si altora;
3. Este dispus sa ofere un pret mai mare pentru produsele / serviciile achizitionate (percepe o valoare mai mari si un risc mai mic);
Aflati mai multe despre:
Cum realizam un astfel de studiu? Care sunt etapele lui?
Vreti sa vedeti cum arata un raport?
Motive pentru a apela la noi in loc de a realiza acest studiu intern.